شرکت فرش کاشی

  • ۰
  • ۰

مشکلی که اغلب خانم ها با آن مواجه هستند جمع آوری مو از روی فرش است. حال ممکن است این مو، موی خود انسان باشد یا موی بدن حیوانات خانگی باشد. در این مقاله سعی شده است با توضیح روش های مختلف این مشکل را برای شما حل کند.
 

روش های جمع آوری مو از روی فرش

در جمع آوری مو از روی فرش، فرقی نمی کند فرش ماشینی باشد یا فرش دستبافت، فرش 1000 شانه باشد یا فرش 1200 شانه، در تمام این موارد روش جمع آوری مو یکسان است.

روش اول: جاروبرقی

استفاده از جاروبرقی یکی از ساده ترین روش ها برای جمع آوری مو از روی فرش است. هنگام استفاده از جاروبرقی بهتر است از سری برس دار جاروبرقی استفاده کنید و درجه مکش جاروبرقی را بالاترین درجه قرار دهید تا پرزها به خوبی جمع شوند. بعد از استفاده از جاروبرقی بهتر است تمام لوله ها و سری جاروبرقی تمیز و پاک شوند. چراکه به دلیل الکتریسیته که ایجاد می شود ممکن است موها در لوله باقی بمانند.

روش دوم: فرچه فرش

کافیست کمی فرچه فرش را مرطوب کرده و در جهت خاب فرش روی فرش بکشیم. مشاهده می کنید که به راحتی موها از روی فرش جمع می شوند. تنها مشکلی که این روش دارد این است که زمان بر است.

روش سوم: جاروشارژی

استفاده از جاروشارژی نیز مانند جاروبرقی است اما تفاوتی که دارد این است جاروشارژی فقط برای جمع آوری مو از ناحیه های کوچک کاربرد دارد. مثلا قسمتی از اتاق خواب مو جمع شده باشد.

روش چهارم: استفاده از دستمال یا حوله مرطوب

دستمال یا حوله ای که پرزدهی ندارد را کمی مرطوب کرده و در جهت خاب فرش بکشید. دستمال به جمع شدن موها در یک ناحیه کمک می کند سپس با کمک جارودستی موها را جمع کنید.

روش پنجم: استفاده از موگیرهای آماده

موگیرهای آماده که مخصوص جمع آوری موی حیوانات خانگی ساخته شده است نیز روشی آسان برای جمع آوری مو از روی فرش است.

روش ششم: استفاده از چسب پهن

چسب پهن را روی قسمتی از فرش که موی زیادی در آنجا جمع شده در جهت خاب فرش بچسبانید سپس در جهت معکوس خاب فرش، چسب را بکنید.

  • ۹۸/۱۱/۰۱
  • فرش کاشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی