شرکت فرش کاشی

  • ۰
  • ۰

رنگ فرش سال 99

شرکت فرش  ماشینی کاشان سعی می کند فرش هایی تولید و عرضه کند تا مورد پسند مشتری واقع شده و تا آنجایی که ممکن است هم جهت با مد باشد. از جمله ویژگی هایی که میتوان روی فرش پیاده کرد تا همسو با مد باشد، رنگ آمیزی فرش ماشینی است.

موسسه تحقیقی و هنری پنتون آمریکا، هر ساله قبل از شروع سال میلادی جدید، رنگی به عنوان رنگ سال معرفی می کند که در سال 2020 رنگ آبی کلاسیک به عنوان رنگ سال انتخاب شد. رنگ آبی کلاسیک، رنگی میان سرمه ای و آبی کاربنی است که زیبایی و درخشندگی خاصی دارد.
مردم ایران هر ساله با آمدن فصل بهار و عید نوروز، براساس سنت های قدیمی شروع به خانه تکانی می کنند و به اندازه ای که از نظر مالی برایشان ممکن باشد، وسایل قدیمی را تعویض کرده و وسایل جدید خریداری می کنند. از آنجایی که مد در زندگی مردم جایگاه ویژه ای دارد خرید فرش ماشینی با رنگ آبی کلاسیک یکی از گزینه های اصلی برای تغییر دکوراسیون خواهد بود.

رنگ فرش در سال 99

همانطور که میدانید فرش ماشینی از مهمترین وسایلی است که در طراحی داخلی دکوراسیون منزل بسیار تاثیر گذار است به همین علت شرکت های فرش ماشینی با توجه به نیاز بازار هر ساله اقدام به تولید فرش های ماشینی می کنند که با طراحی جدید و رنگی که در آن سال بر اساس معیار جهانی انتخاب شده است، مطابقت داشته باشد. در سال 99، انتخاب رنگ آبی کلاسیک مورد استقبال تولید کنندگان فرش قرار گرفت و فرش هایی با طیف رنگی از آبی، مانند رنگ سرمه ای، آبی روشن، آبی اطلسی و ... تولید شد که مشتریان خاص خود را داشت.

نحوه چیدمان دکوراسیون با فرشی به رنگ آبی

برای چیدمان منزل خود با فرشی به رنگ آبی، باید با روش های چیدمان و استفاده از ترکیب رنگ هایی که در کنار رنگ آبی هارمونی خاصی ایجاد می کنند آشنا باشید. به عنوان مثال اگر علاقه دارید دکوراسیون منزل خود را به سبک کلاسیک بچینید. بهتر است در کنار رنگ آبی، از رنگ های قرمز و زرد استفاده کنید. زیرا در کنار هم قرار گرفتن ایت سه رنگ اصلی، فضایی شاد را به بیننده القا می کند. نکته ای که در چیدمان به سبک کلاسیک باید رعایت شود، پرهیز از شلوغ کاری و استفاده از وسایل زیاد در چیدمان است.
علاقه مندان به دکوراسیون با سبک رمانتیک، بهتر است در اکسسوری ها و رنگ کاغذ دیواری از رنگ های یاسی و سفید استفاده کنند.
برای زیبایی هرچه بیشتر و برجسته نشان دادن دکوراسیون خود، بهتر است از رنگ های طلایی و بژ برای دکوراسیون خود استفاده کنید. زیرا رنگ های طلایی و بژ در دسته رنگ های گرم و رنگ آبی در دسته رنگ های سرد قرار می گیرد و ترکیب رنگ گرم و سرد جلوه زیبایی به منزل شما خواهد داد. استفاده از رنگ قهوه ای نیز به دلیل قرار گرفتن در دسته رنگ های گرم نیز توصیه می شود.

مبلمان مناسب برای فرش به رنگ آبی

همانطور که در بند قبلی ذکر شد، بهتر است برای جلوه بیشتر، از رنگ هایی که با رنگ آبی در تضاد هستند استفاده شود. از جهت دیگر استفاده از رنگ های خنثی مانند طوسی، سفید و کرم نیز هارمونی زیبایی در کنار رنگ آبی ایجاد می کند. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای دکوراسیونی با فرش های آبی، از مبلمانی با رنگ کرم برای جلوه هرچه بیشتر دکوراسیون استفاده شود. 
 

پیشنهاد فرش:

فرش ماشینی 1000 شانه طرح تبریز

فرش ماشینی 700 شانه طرح افشان مجلسی

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • فرش کاشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی